ژلیش ناخن در کرج

ژلیش ناخن در کرج جزء یکی از خدمات زیبایی است که در سالن زیبایی لاویا ارائه میشود و توانسته بین دنبال کنندگان مد و فشن محبوبیت زیادی را به خود اختصاص دهد. امروزه داشتن دست ها و ناخن های زیبا یکی از جمله عواملی است که امروزه در میان از اهمیت زیادی برخودار است و افراد زیبایی در سالن های زیبایی به دنبال دریافت خدمات ناخن برای زیباسازی ناخن های خود هستند.

ژلیش یکی از انواع روش های ارائه شده برای زیبا تر نشان دادن ناخن های است و برخلاف سایر روش های کاشت به وقت کمتر و قرار دادن مواد کمتری بر روی ناخن احتیاج دارد، لاک استفاده شده در ژلیش لاکژل نام دارد که برخلاف سایر لاک های معمولی ماندگاری بیشتری دارد و برای خشک شدن باید درون دستگاه های خشک کننده مخصوص قرار بگیرند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با ژلیش ناخن در کرج میتوانید از طریق شماره درج شده با مدیریت سالن زیبایی در کرج در ارتباط باشید:09122619790

ابزار و مواد  لازم جهت ژلیش ناخن

ژلیش ناخن از خدمات زیبایی است که در مقایسه با سایر خدمات زیبایی ناخن طریقه انجام آسان تری دارد و شما بعد از آموزش دیدن در دوره های مربوط به ژلیش ناخن میتوانید با تهیه ابزار آن، در سالن های زیبایی یا منزل اقدام به ژلیش ناخن های خود یا مشتریان فرمایید. برای اطلاع دقیق از ابزار و وسایل لازم جهت ژلیش ناخن و بررسی دقیق کاربرد آن ها در ادامه مطلب با ما همراه باشید:

بس کد (Base Coat):

بیس کد (Base Coat) یکی از اولین موادی است که در هنگام ژلیش ناخن مورد استفاده قرار میگیرد، این ماده به شکل یک لایه نازک بر روی ناخن قرار میگیرد و وظایف مختلفی دارد.

یکی از وظایف اصلی بیس کد (Base Coat) محافظت از ناخن در طی مراحل مختلف انجام ژلیش است به این منظور که در مراحل مختلف همانند سوهان کشی و قرار دادن ژل پولیش از وارد شدن آسیب هایی همانند ترک خوردگی و زرد شدن ناخن جلوگیری میکند؛ همچنین از یکی دیگر از وظایف بیس کد (Base Coat) میتوان به آماده سازی سطح ناخن برای قرار گرفتن مواد اشاره کرد به این طریق که بیس کد (Base Coat) با ایجاد یک بستر چسبنده بر روی سطح ناخن باعث قرار گرفتن صحیح و جدا نشدن مواد از سطح ناخن میشود.

سوهان دستی:

سوهان دستی یکی از ضروری ترین وسایل برا هر نوع کاشت ناخن محسوب میشود؛ با استفاده از سوهان دستی در مراحل اولیه ژلیش ناخن ناخن ها را به شکل دلخواه مشتری فرم دهی میکنند و تا حدودی قد آن را کوتاه میکنند. انواع مختلفی از سواهان دستی در بازار جهت استفاده برای انواع کاشت ناخن موجود هستند اما اگر به دنیال این هستید که سوهانی تهیه کنید که باعث بروز مشکلاتی همچون ترک خوردگی، شکستگی یا لب پر شدن برای ناخن نشود به شما توصیه میشود تا از سوهان های شیشه ایی یا سرامیکی برای این مرحله در ژلیش ناخن استفاده کنید.

بافر:

یکی از عواملی که باعث بدست آمدن یک نتیجه عالی در انتها فرایند ژلیش ناخن میشود، توجه به سطح ناخن در طول مراحل کار است. اگر در هنگام ژلیش ناخن سطح ناخن های شما کاملا صاف و یکدست باشد مواد به شیوه صحیح بر روی ناخن ها قرار میگیرند و تمامی سطح ناخن را پوشش میدهند.

برای یک دست سطح ناخن از وسیله ایی به اسم بافر استفاده میشود که نوعی سوهان دستی است و بعد از فرم دهی به ناخن ها جهت یکدست کردن سطح ناخن به آرامی بر روی آن ها کشیده میشود. بافر علاوه بر کمک به یکدست کردن سطح ناخن باعث از بین رفتن چربی های موجود بر روی صدف ناخن خواهد شد، از بین رفتن چربی های صدف ناخن مواد ژلیش به درستی بر روی سطح ناخن قرار می گیرند و هیچ گونه چربی باعث جدا شدن این مواد از بستر ناخن در طول زمان نخواهد شد.

عقب زن:

بافت پوستی اطراف ناخن و بافت تشکیل دهنده ناخن همانند سایر بافت های بدن همواره در حال نوسازی سلول های خود میباشد بگونه ایی که بعد از انجام این نوسازی بالا ترین لایه قیمت های ذکر شده به یک لایه مرده و بدون حیات تبدیل میشوند.

برای انجام ژلیش ناخن بهتر است تا لایه مرده و فاقد حیاتی که بر روی سطح خاجی ناخن است به عقب کشیده شود و فرایند ژلیش ناخن بر روی لایه نوسازی شده ناخن صورت بگیرد که برای انجام از وسیله به نام عقب زن استفاده میشود.

نیپر:

پس از عقب زدن بافت مرده و فاقد حیات روی ناخن و اطراف پوست ناخن (کوتیکول) بهتر است تا  با استفاده از ابزار مخصوصی به نام نیپر این بافت مرده را از سطح ناخن و اطراف ناخن جدا کرد. در هنگام استفاده از نیپر باید دقت بالایی به خرج دهید تا بافت زنده و نوسازی شده ناخن یا پوست اطراف آن دچار آسیب نشود.

ضد قارچ:

یکی از مواردی که میتواند بعد از دریافت خدمات ناخن برای مشتریان دردسر ساز شود بروز مشکلاتی همچون قارچ ناخن است؛ یکی از دلایل بروز قارچ ناخن توجه نکردن به رطوبت باقی مانده بر روی سطح ناخن در هنگام انجام کاشت یا ژلیش ناخن است.باقی ماندن رطوبت بر روی سطح ناخن یکی از دلایل اصلی تجمع انواع میکروب و باکتری ها و در نهایت قارچ ناخن است که برای جلوگیری از بروز این مشکل توصیه میشود تا از ضد قارچ هنگام انجام انواع کاشت ناخن استفاده شود.

ضد قارچ بعد از قرار گیری بر روی سطح ناخن ها باعث از بین رفتن هرگونه میکروب و باکتری موجود در سطح ناخن خواهد شد و با از بین بردن رطوبت موجود در سطح ناخن از بروز مشکلاتی همچون قارچ ناخن جلوگیری میکند. برای مطالعه بیشتر در رابطه با روش های مختلف تشخیص عفونت های قارچی ناخن اینجا کلیک کنید.

پرایمر ژل:

اگر در هنگام ژلیش ناخن از بیلدر ژل یا ژل های مخصوص لمینت استفاده شده باشد قبل از استفاده از لاکژل  (Gel Polish) توصیه میشود تا حتما از پرایمر ژل بر روی سطح ناخن استفاده شود، پرایمر ژل همانند سایر پرایمر ها باعث پر کردن فضای خالی سطح ناخن میشود و در نتیجه ناخنی یک دست را به شما تحویل میدهد.

پرایمر ژل باعث بهتر چسبیدن لاکژل به سطح ناخن میشود، برای گرفتن یک نتیجه خوب در رابطه با استفاده از  پرایمر ژل به شما توصیه میشود تا قبل از استفاده از پرایمر ژل به شما توصیه میشود تا حتما از ضد قارچ جهت خشک شدن رطوبت باقی مانده بر روی سطح ناخن استفاده کنید و تنها از یک لایه نازک پرایمز ژل جهت قرار دادن بر روی ناخن های خود کمک بگیرد

لاک ژل:

لاک ژل (Gel Polish) یکی از انواع لاک های مورد استفاده برای ناخن است که برخلاف سایر لاک های ناخن در اثر جریان هوا خشک نمیشود و برای خشک شدن نیازمند قرار گرفتن درون دستگاه خشک کننده(UV یا LED) است و ماندگاری خیلی بالاتری نسبت به سایر لاک های ناخن دارد.

لاک ژل (Gel Polish) غلظت بالاتری نسبت یه سایر لاک های نان دارد اما همانند آن ها از طیف رنگی گوناگونی برخودار است که مشتریان میتوانند با توجه به سلیقه خود آن را انتخاب کنند. از کاربرد های این نوع ژل ناخن میتوان به این اشاره کرد که در مراحل انتهایی ژلیش ناخن برای جلوگیری از آسیب دیدگی ژل پولیش بر روی آن قرار داده میشود.

تاپ کد(Top Coat):

بعد از لاک زدن ناخن ها شما متوجه این میشوید که لاک های قرار گرفته بر روی ناخن در اثر ضربات مختلف یا در اثر قرار گرفتن در معرض مواد شوینده دچار آسیب میشوند و لب پر میشوند که این قضیه در مورد تمامی انواع لاک ها انواع لاکژل ها صدق میکند. برای جلوگیری از وارد شدن آسیب های مختلف به لاکژل همانند لب پر شدن یا کنده شدن آن بهتر است بعد از اعمال لاکژل و قبل از قرار دادن ناخن ها داخل دستگاه خشک کننده یک لایه تاپ کد(Top Coat) بر روی آنها اعمال شود تا ماندگاری آن ها افزایش یابد.

دستگاه خشک کننده (UV – LED):

همانطور که گفته شد در انتهای فرایند ژلیش ناخن از از لاکژل جهت قرار دادن آن بر روی ژل پولیش و زیبایی کار استفاده میشود که این لاک ژل ها برخلاف لاک های معمولی باید با قرار گرفتن درون دستگاه های مخصوص خشک شوند. این دستگاه ها نه تنها برای خشک کردن لاکژل بلکه برای خشک کردن مواد اصلی ژلیش و ضد قاچ نیز مورد استفاده قرار میگیرند.

روغن کوتیکول:

همانطور که گفته شد یکی از وسایل لازم جهت ژلیش ناخن، استون است که برای پاک کردن آلودگی ها و لاک ژل های باقی مانده بر روی ناخن مورد استفاده قرار میگیرد. توجه داشته باشید که یکی از معایب استفاده از استون خشک شدن پوست اطراف ناخن یا کوتیکول است که در نهایت منجر به پوسته شدن پوست اطراف ناخن و کاهش زیبایی آن میشود.

در پایان فرایند ژلیش ناخن برای جلوگیری از آسیب های احتمالی استون به پوست اطراف ناخن(کوتیکول) توصیه میشود تا از روغن کتیکول یا لوسیئن های مختلف استفاده کنید. روغن کتیکول یک انتخاب مناسب برای جلوگیری از خشک شدن پوست اطراف ناخن(کوتیکول) و پوسته شدن آن است.

مراقبت های لازم بعد از ژلیش ناخن

closeup of hands of a young woman with red manicure on nails aga 300x200 - ژلیش ناخن در کرج

بعد از دریافت خدمات ژلیش ناخن زیر نظر افراد متخصص در سالن های زیبایی یا در منزل، باید مراقبت های جهت افزایش طول عمر ژلیش ناخن و وارد نشدن آسیب هایی همانند شکستگی، ترک خوردکی و لب پر شدن بر روی آن ها اعمال شود. اگر دوست دارید بعد از انجام ژلیش ناخن تا رسیدن زمان ترمیم آن از داشتن ناخن هایزیبا و بدون آسیب لذت ببرید به شما توصیه میشود تا مراقبت های زیر را انجام دهید:

  • استفاده از دستکش های محافظ هنگام کار با مواد شوینده
  • استفاده از دستکش های محافظ در گرما یا سرما شدید
  • استفاده از روغن های مخصوص ناخن
  • استفاده از لوسیون و کرم دست و ناخن
  • دور نگه داشتن دست ها از حرارت زیاد
  • اهمیت به بهداشت دست ها و ناخن

شما برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ژلیش ناخن و دریافت ماشوره رایگان در این مورد میتوانید یا تهیه ابزار و مواد ژلیش ناخن جهت استفاده از در سالن های زیبایی یا استفاده شخصی میتوانید از طریق شماره های درج شده با ما تماس حاصل فرمایید: مدیرت سالن 09122619790 ، مدیرت فروش محصولات 09108110299

دیگر محصولات