پارافین تراپی دست در کرج

پارافین تراپی دست در کرج یکی از خدمات زیبایی پوست است که در سالن های زیبایی، کلینیک های سلامت یا مراکز اسپا این شهر ارائه میشود، همانطور که از اسم این فرایند پیداست در آن از ماده ایی به اسم پارافین با خواص درمانی استفاده میشود و مشتریان در هر رنج سنی که باشند میتواند برای دریافت خدمات پارافین تراپی دست در کرج به مراکز ذکر شده مراجعه کنند.

در صنایع خاص با استفاده از نفت خام ماده ایی چرب و جامد به نام پارافین تولید میشود که علاوه بر خواص درمانی در ساخت لوازم آرایشی، محصولات مراقبت از پوست و لوسیون ها از آن استفاده میشود. همانطور که گفته شد یکی از استفاده های اصلی پارافین در سالن های زیبایی، کلینیک های سلامت یا مراکزاسپا برای خدمات درمانی است که در این مکان ها از پارافین برای انجام خدمات پارافین تراپی دست، پارافین تراپی پا و پارافین تراپی صورت استفاده میشود.

از شما یکی از افرادی هستید که میخواهید برای انجام پارافین تراپی دست در کرج به مراکز انجام این کار مراجعه کنید به شما پیشنهاد میشود تا به مراکزی مراجعه کنید که دارای تاییده از وزارت بهداشت باشند تا این کار به بهترین نحو ممکن و توسط افراد ماهر برای شما انجام شود. سالن زیبایی ما در کرج یکی از مراکز معتبر و دارای مجوز از وزارت بهداشت برای ارائه خدمات زیبایی و سلامت است و شما از طریق شماره درج شده میتوانید با ما در ارتباط باشید:09122619790

مراحل انجام پارافین تراپی دست در کرج

برخلاف اکثر خدمات زیبایی که در سالن های زیبایی ارائه میشود پارافین تراپی در یک فرایند برای بهبود و بازگرداندن سلامت دست های شما است. برای گرفتن نتیجه از انجام پارافین تراپی دست پیشنهاد می‌شود تا مراحل توسط یک فرد متخصص در کلینیک های سلامت یا سالن های زیبایی انجام شود تا متخصص انجام پارافین تراپی قبل از شروع  فرایند پارافین تراپی وضعیت پوست دست شما را به صورت کامل و دقیق مورد بررسی قرار دهد. در ادامه مطلب به بررسی مراحل انجام پارافین تراپی دست خواهیم پرداخت:

آماده سازی پارافین:

پارافین هایی که از آن ها جهت پارافین تراپی دست استفاده می‌شود و معمولاً در بسته های کوچک ارائه می شوند که  در اولین مرحله انجام پارافین تراپی دست با توجه به مقدار مورد نیاز یک یا چند بسته از آن ها را بصورت غیر مستقیم بر روی حرارت قرار داد تا به حرارت مطلوب که حدود 55 الی 60 سانتیگراد است برسند.

پاکسازی پوست دست:

برای اینکه پارافین بتواند بهترین اثر را بر روی قسمت های مختلف دست شما بگذارد لازم است تا قبل از شروع فرآیند پارافین تراپی دست، دست های شما به صورت کامل پاکسازی شوند. در هنگام پارافین تراپی دست منظور پاکسازی پوست دست استفاده از دستگاه های مخصوص دراین رابطه نیست بلکه شما می توانید از طریق صابون های مخصوص شست و شو دست، دست های خود را از هرگونه آلودگی و چربی پاک کنید.

آماده سازی دست:

برای اینکه پارافین بتواند اثری موثر دستان شما داشته باشد بهتر است تا دستان شما قبل از قرار گرفتن ماده پارافین بر روی آن ها کاملا آماده سازی شوند. برای آماده سازی پوست دست قبل از  قرار دادن پارافین بر روی آن نیاز به تجهیزات تخصصی نیست و تنها سطح پوست با یک لایه روغن چرب شود تا پارافین بهتر به آن نفوذ کند.

قرار دادن دست در محلول پارافین:

بعد از آماده سازی پوست دست به وسیله روغن های مختلف باید دست ها را تا قسمت درون محلول گرم شده پارافین قرار داد؛ برای اینکه تمامی قسمت های دست شما در تماس با محلول پارافین قرار بگیرد توصیه میشود تا دستان خود چندین مرتبه از محلول خارج کنید و دئباره در آن قرار دهید.

پوشاندن دست ها:

پس از این که دستان خود را چندین مرتبه از محلول پارافین خارج کردید مجدد داخل آن قرار دادید تا یک لایه پارافین به ضخامت چند میلی متر بر روی دستان شما ظاهر شد باید دستان خود را درون دستکش قرار دهید یا آن ها را توسط یک کیسه نایلونی بپوشانید. بعد پوشاندن دست های خود به آن ها حدود 10 الی 15 دقیقه زمان دهید تا استراحت کنند و پارافین به ساختار دست نفوذ کند.

برداشتن لایه پارافین:

بعد از لینکه دست ها در مدت زمان ذکر شده در معرض پارافین قرار  گرفتند باید پارافین به آرامی از روی دست جدا شوند. در هناگم برداشتن لایه های پارافین از روی دست توصیه میشود تا این کار را با آرامش انجام دهید تا مشتری احساس آرامش کند.

مزایا انجام پارافین تراپی دست

همانطور که گفته شد پارافین تراپی دست یک فرایند درمانی است که در کلینیک های سلامت یا مراکز زیبایی توسط افراد متخصص انجام میشود، شما اگر از مشکلاتی همچون درد استخوان ها و مفاصل دست، خشکی پوست دست یا التهاب قییمت های مختلف دست خود رنج میبرید میتوانید اقدام به دریافت خدمات پارافین تراپی دست در مراکز ذکر شده فرمایید. اگر قصد دارید در رابطه از مزایا پارافین تراپی دست بیشتر مطلع شوید در ادامه مطلب با ما همراه باشید:

d0bad0b0d0ba d183d185d0b0d0b6d0b8d0b2d0b0d182d18c d0b7d0b0 d180d183d0bad0b0d0bcd0b8 60145cd1eb366 300x200 - پارافین تراپی دست در کرج

جوانسازی و نرم شدن پوست دست:

بعد قرار گرفتن پارافین گرم بر روی قسمت های مختلف دست این ماده سلول های پوست دست را تحریک کلاژن سازی میکند و کلاژن ساخته شده نه تنها می تواند باعث به تعویق انداختن چروک شدن پوست دست شود بلکه تا حد امکان می تواند باعث رفع شدن چروک های قدیمی پوست دست نیز شود. یکی دیگر از مزایا کلاژن این است که بعد از تولید شدن توسط سلول ها تا مقدار زیادی باعث نرم شدن پوست دست نیز می شود.

بهبود خونرسانی و روشن کردن پوست دست:

همانطور که ذکر شد در هنگام انجام پارافین تراپی دست ابتدا پارافین را در معرض حرارت قرار می‌دهند و وقتی پارافین به حرارت مد نظر رسید آن بر روی دست قرار می دهد، پارافین گرم بعد از قرار گرفتن بر روی قسمت های مختلف به دست باعث گشاد شدن رگ ها و افزایش خونرسانی به قسمت های مختلف دست میشود. همچنین لازم به ذکر است که با افزایش خون رسانی به یک نقطه از پوست روشنایی آن قسمت چند درجه افزایش می یابد از این رو می توان گفت یکی از مزایا انجام پارافین تراپی دست روشن کردن پوست دست و افزایش خونرسانی به قسمت های مختلف آن است.

رفع خشکی پوست دست:

یکی از توصیه های مفید در جهت داشتن دستانی شاداب استفاده مداوم از کرم های آبرسان و مرطوب کننده است؛ اما در این میان برخی از افراد ممکن است به علت مشغله زیاد استفاده از آبرسان ها و کرم های مرطوب کننده را فراموش کنند پوست دسته آن ها در اثر عوامل محیطی مختلف دچار خشکی و ترک پوستی شود.

پارافین تراپی دست یکی از بهترین انتخاب ها برای افرادی هست که دارای  دستانی خشک هستند زیرا پارافین بعد از قرار گرفتن بر روی قسمت های مختلف پوست دست به تغذیه و آبرسانی سلول های آن می کند و تاثیر بسزایی در روی رفع خشکی و ترک های پوست دست دارد.

درمان التهاب و تسریع بهبود زخم ها:

همانطور که گفته شد قرار گرفتن پارافین گرم بر روی قسمت های مختلف پوست دست رگ های آن قسمت  حالت طبیعی خود بیشتر باز میشوند و خون رسانی به قسمت های مختلف دست افزایش می یابد، افزایش خون رسانی به قسمت های مختلف دست باعث کاهش التهاب و تسریع فرایند بهبود زخم ها میشود.

نکته قابل توجه در رابطه با پارافین تراپی دست این است که از آن نمی توان به عنوان یک درمان مستقل جهت کاهش التهاب و بهبود زخم های دست استفاده کرده، اگر شما از التهاب یا زخم شدن  قسمت های مختلف دست خود رنج می برید ابتدا دلیل اصلی آن توسط پزشک متخصص تشخیص داده شود و سپس از پارافین به عنوان یک ماده مکمل و کمک کننده به فرایند درمان استفاده شود.

رفع استرس و اضطراب:

یکی از مزایا انجام پارافین تراپی دست که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است، این است که این فرآیند تا حد بسیار زیادی در رفع استرس و اضطراب نقش دارد. قرار گرفتن پارافین گرم بر روی  قسمت های مختلف دست، افزایش خونرسانی مختلف، کاهش درد مفاصل و بوی مطبوع پارافین گرم شده از جمله عواملی هستند که با اثرگذاری  بر روی اعصاب باعث ایجاد حس آرامش در افراد میشوند.

در نهایت لازم به ذکر است که برای گرفتن یک نتیجه عالی از پارافین تراپی دست حتماً این فرایند را زیر نظر افراد متخصص در کلینیک های سلامت سالن های زیبایی انجام دهید. همچنین اگر شما جزء یکی از ساکنین شهر کرج در استان البرز هستید میتوانید از طریق شماره درج شده با مدیریت سالن زیبایی در کرج تماس حاصل فرمایید و همچنین برای تهیه مواد لازم برای پارافین تراپی دست با مدیریت فروش محصولات در ارتباط باشید: مدیرست سالن 09122619790 ، مدیرت فروش محصولات 09108110299

دیگر محصولات