ترمیم ناخن در کرج

ترمیم ناخن در کرج : یکی از عواملی که میتواند به شما در داشتن دست هایی زیبا کمک کند، داشتن ناخن هایی آراسته و زیبا است. به علت تاثیر بالا ناخن بر زیبایی و ظرافت دست ها  افراد مختلف از جمله بانوان  همواره سعی میکنند تا با استفاده از ابزار و روش های گوناگون ناخن های خود را به  شکل دلخواه در بیاورند.

کاشت ناخن یکی از روش هایی است که در سالن های زیبایی یا کلینیک های ناخن جهت زیبایی بخشیدن به دست ها ارائه می شود، با استفاده از کاشت ناخن شما متیواند ناخن های خود را به اندازه و شکل دلخواه خود در بیاورید و از داشتن دست هایی زیبا نهایت لذت را ببرید.

روش های مختلف برای کاشت ناخن در سالن های زیبایی و کلینیک های مخصوص به خدمات ناخن ارائه می‌شود که شما با توجه به سلیقه شخصی و میزان بودجه ایی که برای انجام این کار در نظر گرفته اید میتوانید روش لخواه خود را انتخاب کنید. یکی از نکات قابل توجه در رابطه با کاشت این است که این روش یک روش دائمی برای آراستگی و زیبایی بخشیدن به ناخن‌های شما نیست و شما هر چند وقت یکبار برای ترمیم کاشت ناخن های خود باید مجدد به سالن های زیبایی مرجعه کنید.

ترمیم ناخن در کرج همانند کاشت ناخن در کرج جزء یکی از خدماتی است که در سالن زیبایی و کلینیک های مخصوص به ناخن لاوبا ارائه می شود، اگر شما جزو افرادی هستید که کاشت ناخن های شما نیاز به ترمیم دارد میتوانید از طریق تماس با مدیرت سالن زیبایی در کرج جهت  مطلع شدن از قیمت ترمیم ناخن در کرج و رزرو وقت جهت ترمیم ناخن در کرج در تماس باشید:09122619790 همچنین جهت آشنایی با سایر خدمات قابل ارائه در سالن زیبایی کرج همانند کراتین مو، ریباندیگ مو در کرج و فشیال پوست در کرج بر روی لینک ها کلیک کنید.

بررسی مراحل ترمیم ناخن در کرج

ترمیم ناخن جزء یکی از خدماتی زیباسازی ناخن در سالن های زیبایی و مراکز مربوط به خدمات ناخن ارائه میشود، انجام ترمیم ناخن همانند کاشت ناخن باید در مراکز معتبر و زیر نظر افراد متخصص صورت بگیرد تا تمامی مراحل آن با دقت انجام شود و با دقت انجام شود و مشکلی برای ناخن های طبیعی فرد ایجاد نشود. برای بررسی مراحل ترمیم ناخن در ادامه مطلب با ما همراه باشید:

manicure nails 300x200 - ترمیم ناخن در کرج

پاکسازی لاکژل و طراحی قدیمی:

یکی از اولین مراحل برای ترمیم ناخن کاشته شده پاکسازی لاک ژل و طراحی که از زمان کاشت یا ترمیم قبلی بر روی ناخن باقی مانده است، هنگام ترمیم ناخن مواد جدید بر روی ناخن قرار میگیرند تا بتوانند قسمت رشد کرده از ناخن طبیعی را پوشش دهند و قرار گیری این مواد جدید بر روی ناخن باید در حالتی باشد که علاوه بر لاکژل 70% مواد کاشت یا ترمیم قبلی توسط سوهان برقی تراشیده شده باشند.

لازم به ذکر است در مرحله پاکسازی لاکچر و طراحی لاک قدیمی ناخن های شما هواگیری خواهند شد تا حد امکان نازک میشوند تا بعد از قرار گرفتن مواد ترمیم بر روی آن ها ناخن ها دچار بیماری های ناخن و شکستگی نشوند.

تنظیم فرم ناخن:

تنظیم فرم ناخن یکی از مراحل مهم در هنگام ترمیم ناخن محسوب میشود، در هنگام تنظیم فرم ناخن اندازه ناخن، شکل ناخن و پاکسازی پوست مرده اطراف کوتیکول اناجم میشود که انجام دقیق آن ها در نتیجه نهایی تاثیر بسزایی دارد. لازم به ذکر است برای تنظیم فرم ناخن از  ابزار هایی همانند سوهان برقی، سوهان دستی، عقب زن و نیپر برای انجام موارد ذکر شده استفاده میشود.

استفاده از پرایمر و ضد قارچ:

پرایمر و ضد قارچ همانطور که در هنگام کاشت ناخن مورد استفاده واقع شدن جزء مواد اصلی و کمک کننده در هنگام ترمیم نیز به حساب می آیند. حفظ سلامت ناخن ها و  پیشگیری از بروز مشکلاتی همانند قارچ ناخن یکی موارد قابل توجه هنگام انجام خدمات مربوط به ناخن است، پرایمر و ضد قارچ از جمله موادی هستند که با خشک کردن رطوبت موجود بر روی سطح ناخن از قارچ زدگی و بروز بیماری های ناخن جلوگیری میکنند.

موادگذاری:

یکی از اصلی ترین دلایلی که افراد اقدام به ترمیم ناخن های خود می کنند رشد ناخن های طبیعی اگر زیر مواد کاشت ناخن است، هنگامی که ناخن های شما به دلیل تقسیم سلولی رشد میکنند مواد قدیمی نمیتوانند قیمت رشد کرده را پوشش دهند. هنگام ترمیم ناخن در مرحله موادگذری مقدار بسیار کمی از مواد کاشت توسط قلمو مخصوص برداشته میشود در فاصله بین کوتیکول و مواد قبلی قرار داده میشود تا قیمت رشد کرده ناخن توسط مواد پوشانده شود.

سوهان کشی:

بعد از موادگذاری مجدد ناخن ها باید توسط سوهان برقی با سر سوهانی های مختلف سطح ناخن جهت قرار گرفتن لاک کاملاً صاف و یکدست شود، همچنین لارم به ذکر اسن در این مرحله از سوهان کشی میتوان  اشکالاتی که درفرم ناخن وجود دارد را اصلاح کرد و فرم ناخن را  مجدد تنظیم کرد.

انتخاب لاکژل

انتخاب لاکژل آخرین مرحله ترمیم ناخن است، بعد از پایان موادگذاری و سوهان کشی لایه یا لایه های نازکی از لاکژل بر روی ناخن قرار میگیرند و بعد از خشک شدن داخل دستگاه خشک کننده مخصوص (UV/LED) یک لایه تاپ کد( Top Code) جهت ماندگاری بیشتر لاکژل بر روی ان ها اعمال میشود. لازم به ذکر است بعد از اعمال تاپ کد( Top Code) بر روی لاکژل این ماده باید همانند لاکژل درون دستگاه خشک کننده مخصوص (UV/LED) خشک شود.

چرا کاشت ناخن به ترمیم نیاز دارد؟

همانطور که ذکر شد کاشت ناخن با هر روشی که صورت بگیرد نمی تواند یک روش دائمی برای زیبایی ناخن های شما محسوب شود، بعد از مراجعه به سالن های زیبایی و دریافت خدمات مربوط به کاشت ناخن بعد از گذشت 2 الی 3 هفته متوجه خواهید شد که ناخن های کاشت شما زیبایی روز اول را ندارند و شما در این هنگام جهت ترمیم آن ها باید مجدد به مراکز انجام این کار مراجعه کنید.

عوامل محیطی و طبیعی زیادی وجود دارند که با اثرگذاری بر روی ناخن های شما باعث میشوند تا بعد از گذشت مدت زمانی ناخن های کشات شما زیبایی روز اول را نداشته باشند و باعث شوند تا شما برای ترمیم کاشت ناخن های خود راهی  سالن های زیبایی یا مراکز مخصوص به خدامت ناخن شوید. در ادامه به بررسی برخی از عواملی باعث میشوند ناخن های کاشت شما به ترمیم نیاز داشته باشند خواهیم پرداخت:

رشد ناخن طبیعی:

سلول های ناخن همانند سلول های سایر قسمت های بدن همواره در حال تقسیم شدن و ایجاد سلول های جدید هستند و این تقسیم شدن سلول های ناخن یکی از اصلی ترین دلایل رشد ناخن میباشد.

با مطالعه در رابطه با مراحل کاشت ناخن متوجه خواهید شد هنگامی که شما برای دریافت کاشت ناخن به سالن های زیبایی مراجعه میکند مواد کاشت ناخن بصورت مستقیم بر روی ناخن شما قرار میگیرد و تمام قیمت های ناخن شما را پوشش میدهد. بعد از پوشانده شدن ناخن های شما توسط کاشت ناخن  تقسیم سلول های ناخن متوقف نخواهد شد و ناخن های شما همچنین به رشد خود ادامه خواهند داد، در اثر تقسیم سلول های ناخن و بلند شدن آن ها مواد کاشت ناخن  به همان اندازه قبلی خود باقی میمانند و توانایی پوشش دهی قسمت جدید را ندارند.

رشد ناخن طبیعی زیر ناخن کاشت باعث میشود تا ناخن های زیبایی زیبایی روز اول کاشت را نداشته باشند و شما جهت جایگزین کردن مواد قبلی با مواد جدیدی که بتوانند قیمت رشد کرده ناخن را پوشش دهند باید به سالن های زیبایی جهت ترمیم ناخن مراجعه کنید.

شکستگی ناخن کاشت:

ناخن های کاشت همانند ناخن های طبیعی در اثر وارد شدن ضربه ممکن است دچار ترک خوردگی یا شکستگی شوند؛ یکی از معایب کاشت ناخن این است که در اثر ترک خوردگی یا شکستگی ناخن کاشت ناخن طبیعی نیز ممکن است دچار آسیب هایی شود.

اگر شما متوجه ترک خوردگی یا شکستگی در ناخن کاشت خودش دی برای جلوگیری از آسیب دیدن ناخن طبیعی خود و بازگرداندن زیبایی به ناخن ها و دست های خود توصیه میشود تا هرچه سریع تر  جهت ترمیم ناخن به سالن های زیبایی یا مراکز ارائه خدمات ناخن مراجعه کنید.

آسیب دیدگی ناخن طبیعی:

برخی  افراد بعد از دریافت خدمات مربوط به کاشت ناخن بعد از گذشت مدت کوتاهی متوجه تغییر رنگ ناخن طبیعی خود میشود که این نوع آسیب دیدگی ناخن طبیعی به دلیل کاشت غیر اصولی ناخن آن ها است، در این حالت برای جلوگیری از سرایت این آسیب دیدگی به قسمت های دیگر ناخن و شدیدتر شدن آن بهتر است این افراد هرچه سریع تر جهت ترمیم ناخن های کاشت خود در مراکز معتبر اقدام کنند.

گاهی اوقات افراد جهت دریافت خدمات مربوط به کاشت ناخن به مراکز معتبر مراجعه کرده باشند اما به علت بی توجهی به ترک خوردگی یا شکستگی قسمتی از ناخن کاشت و باقی  تجمع میکروب ها در قسمت ترک خورده یا شکسته شده دچار مشکلاتی همچون قارچ ناخن شوند، در این حالت این افراد برای جلوگیری از سرایت قارچ ناخن به قیمت های دیگر ناخن و پاکسازی قسمت آسیب دیده بهتر است هرچه سریع تر جهت ترمیم ناخن های خود اقدام کنند.

شما برای انجام ترمیم ناخن در کرج در یک سالن زیبایی معتبر و زیر افراد متخصص میتوانید از طریق شماره درج شده با مدیرت سالن زیبایی درکرج در ارتباط باشیو و علاوه بر پرسش سوالات خو در رابطه با کاشت ناخن جهت رزرو وقت در این رابطه اقدام کنید:09122619790

دیگر محصولات