پارافین تراپی پا در کرج

پارافین تراپی پا در کرج جزء یکی از خدماتی است که در سالن های زیبایی این شهر ارائه میشود. انجام پارافین تراپی پا یکی از بهترین و ماسب ترین انتخاب ها برای افرادی است که به علت عوامل محیطی دارای پوست پا خشک و ترک خورده هستند و از مشکلاتی همچون درد و تورم پا های خود رنج میبرند. پارافین تراپی پا جزء یکی از خدمات سلامت و درمانی در در رابطه با پاها است که علاوه بر کمک به حل مشکلات مربوط به پا باعث ایجاد حس آرامی و رهایی از استرس در فرد نیز میشود.

شما برای دریافت مشاوره و دریافت وقت در رابطه با پارافین تراپی پا در کرج میتوانید از طریق شماره درج شده با مدیریت سالن زیبایی در کرج تماس حاصل فرمایید: 09122619790 همچنین میتوانید با کلیک بر روی لینک های آبی رنگ از سایر خدمات ما در سالن زیبایی کرج همانند کراتین مو، ریباندیگ مو در کرج و فشیال پوست در کرج مطلع شوید.

مراحل انجام پارافین تراپی پا در کرج

پارافین تراپی پا همانند سایر خدماتی که در سالن های زیبایی ارائه می شود دارای مراحل مختلفی است که انجام درست و دقیق این مراحل توسط یک متخصص انجام پارافین تراپی می تواند در نهایت منجر به یک نتیجه عالی برای پاهای شما شود. برای مطالعه در رابطه با مراحل انجام پارافین تراپی پا در ادامه مطلب با ما همراه باشید:

آماده سازی مواد و گرم کردن آن:

یکی از اولین مراحل انجام پارافین تراپی پا  گرم کردن و آماده سازی ماده پارافین است؛ برای آماده سازی آن را بر روی حرارت غیر مستقیم قرار می دهد. نکته قابل توجه در رابطه با آماده سازی و گرم کردن پارافین این است که دمای آن نباید بسیار بالا باشد و شما زمانی که متوجه این شدید که پارافین به یک گرمای مطلوب رسیده است بهتر است آن را از روی حرارت بردارید.

شستشو و تمیز کردن پاها:

قبل از قرار دادن پاها در محلول گرم شده پارافین توصیه می‌شود تا پاها را به صورت دقیق تمیز کنید، با تمیز کردن پاها قبل از قرار دادن آن ها در محلول پارافین تمامی آلودگی ها از روی آنها پاک می شود و همین باعث می‌شود تا  پارافین اثر بیشتر و بهتری بر روی پاهای شما داشته باشد.

قرار دادن پاها در محلول پارافین :

بعد از گرم کردن محلول پارافین و شست و شو پا ها باید پاها را به آرامی درون محلول گرم پارافین قرار داد، هنگام قرار دادن پاها در محلول گرم شده پارافین هر دو آن ها را به یک اندازه در محلول فرو ببرید تا عمق پوشانندگی پارافین برای هر دو پا یکسان باشد.

بعد از قرار دادن پا در پارافین سعی کنید آن ها بصورت آرام و یکنواخت حرکت کرد و سپس زمانی که متوجه شدید محلول پارافین در حال خشک شدن است از حرکت دادن پاهای خود دست بردارید و اجازه دهید لایه پارافین بر روی پا های شما خشک شود.

پوشانندگی و استراحت:

بعد از اینکه محلول پارافین بر روی پاهای خشک شد باید روی پاها را یک نایلون و پارچه پوشاند  و مدت زمانی حدود 20 الی 30 دقیقه  ساعت به آن ها استراحت داد تا پارافین جذب پاها شود و به تغذیه و ابرسانی سلول های پا بپردازد.

 بعد از سپری شدن زمان ذکر شده میتوان پارافین را به آرامی از پا جدا کرد، لازم به ذکر است جداسازی پارافین خشک شده از روی پا باید با صبر و حوصله زیادی انجام شود تا باعث وارد شدن آسیب به پوست پا نشود.

انجام حرکات کششی و ماساژ:

بعد از جداسازی پارافین خشک شده از روی پاها نوبت به مرحله ماساژ پا و انجام حرکات کششی میشود، این مرحله به منظور تثبیت اثر پارافین، بهبود جریان خون در پاها و کمک به تسکین درد پا انجام میشود. توصیه میشود تا بعد از انجام پارافین تراپی پا در مدت زمان های مشخص پاهای خود را ماساژ دهد تا ماندگاری اثر پارافین تراپی بر روی پاهای شما افزایش یابد.

برای اینکه تمامی مراحل پارافین تراپی پا با دقت و بصورت صحیح انجام شوند و شما بعد از انجام پارافین تراپی پا به نتیجه دلخواه خود برسید توصیه میشود حتما این کار را در مراکز معتبر و زیر نظر افراد متخصص انجام دهید.

مزایا انجام پارافین تراپی پا

پارافین تراپی پا جزء یکی از خدماتی است که به منظور زیبایی و و سلامت پاها در مراکز زیبایی و کلینیک های سلامت ارائه می شود شود، خدمات پارافین تراپی پا از همان ابتدا به روی کار آمدن توانست مشتریان خاصی را به خود اختصاص دهد که تعداد این مشتریان  هر ساله در در فصول  گرم از جمله تابستان افزایش می یابد. علاوه بر زیبایی که انجام پارافین تراپی پا  به پاهای شما می بخشد این فرآیند دارای مزایا دیگری برای پاهای شما نیز است که در ادامه مطلب به  بررسی برخی از این مزایا خواهیم پرداخت:

d1ee72f227b58888026df4f1add32361 300x169 - پارافین تراپی پا در کرج

کاهش و تسکین درد پا:

پاهای شما ما در اثر عوامل مختلف همانند پیاده روی زیاد، زیاد التهاب و گرفتگی عضلات ممکن است دچار درد شوند و این درد ممکن است برای شما آزاردهنده باشد، با انجام انجام پارافین تراپی پا شما می توانید تا حد زیادی این درد را کاهش و یا تسکین دهید.

همانطور که گفته شد هنگام انجام پارافین تراپی پا پاها در محلول گرم پارافین قرار میگیرند گرم بودن محلول پارافین این تماس آن با قسمت های مختلف پا های شما باعث می‌شود تا گرفتگی عضلات و التهاب پای شما کاهش تسکین یابد؛ همچنین لازم به ذکر است که  انجام پارافین تراپی پا می‌تواند تا حد بسیار زیادی در کاهش دردهای ناشی از آرتروز به شما کمک کند.

 بنابراین می توان گفت اگر شما جزء دسته افرادی هستید که از مشکلات مربوط به درد یا التهاب پاهای خود رنج میبرید  مراجعه به سالن های زیبایی یا کلینیک های سلامت جهت انجام پارافین تراپی پا یکی از بهترین انتخاب ها برای شما محسوب می شود.

بهبود گردش خون در پاها:

تنظیم نبودن گردش خون در پاها از جمله عواملی است که می تواند باعث التهاب یا انباشته شدن سموم موجود در خون در پاها شود. با انجام پارافین تراپی هنگامی که پاها در محلول گرم پارافین قرار می گیرند رگ های خونی از حالت عادی خودشان منبسط تر می شوند و همین باعث خونرسانی بهتر به قسمت های مختلف پا میشود.

با افزایش خونرسانی به قسمت های مختلف پا نه تنها التهاب پا شما کاهش می یابد بلکه تغذیه سلول های پا سریع تر صورت می گیرد و همچنین سمومی که در در خون در پاهای شما قرار دارد سریعتر در می شود.

ایجاد لطافت و نرمی برای پوست پا:

پوست پا همانند پوست سایر قسمت های بدن در اثر کاهش رطوبت و دریافت نکردن روتین های پوستی از حالتی نرم و لطیف خارج شده و دچار خشکی و ترک می شود، اگر شما هم جزء افرادی هستید که  عوامل محیطی و رسیدگی نکردن دارای پوست پا خشک و ترک خورده هستید می توانید با انجام پارافین تراپی پا نرمی و لطافت را به پاهای خود بازگردانید.

بعد از قرار گرفتن پاها در محلول گرم پارافین، سلول های پوست پای شما به صورت کامل تغذیه و آبرسانی می شود که این امر موجب کاهش خشکی پوست شما و پیشگیری از ترک خوردگی خواهد شد و و بعد از انجام این کار شما دیگر نیازی به استفاده از کرم های مرطوب کننده و لوسیون های مخصوص جهت تغذیه و آبرسانی (عمیق) سلول های پوست پای خود نخواهید داشت.

افزایش زیبایی پاها:

پارافین تراپی پا علاوه بر اینکه دو یکی از خدمات مربوط به سلامت ها محسوب می شود نقش بسزایی در افزایش زیبایی پا های شما نیز دارد. همانطور که گفته شد پاهای شما در اثر عوامل محیطی مختلف ممکن است دچار خشکی یا ترک های پوستی شود انجام پارافین تراپی پا با کمک به تغذیه و آبرسانی سلول های پوست پا خشکی و ترک آن ها را از بین می برد و در انتها پاهای زیبا به شما تحویل خواهد داد.

به دلیل تاثیر زیاد پارافین تراپی پا بر روی شکل ظاهری و زیبایی پاها، تعداد مراجعه کنندگان به سالن های زیبایی برای دریافت خدمات مربوط به پارافین تراپی در فصول گرم سال از جمله تابستان به دلیل استفاده از کفش های جلو باز یا صندل ها افزایش می یابد.

ایجاد حس آرامش:

انجام پارافین تراپی پا در مراکز زیبایی و کلینیک های سلامت از جمله عواملی است که می‌تواند باعث ایجاد حس آرامش و دفع کردن استرس های مختلفی از بدن شما شود؛ قرار گرفتن پاها در محلول گرم پارافین ابتدا باعث ایجاد حس خوب آرامش در پاهای شما می شود که این حس بعد از گذشت مدت کوتاهی به سراسر بدن شما منتقل خواهد شد. در نهایت توصیه می شود اگر شما جزو افرادی هستید که از داشتن استرس بالا رنج می برید و به دنبال تجربه حس آرامش هستید پارافین تراپی پا می تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد.

مراقبت های بعد از انجام پارافین تراپی پا

از آنجایی که انجام پارافین تراپی پا ظاهری زیبا و آراسته به پاهای شما می‌دهد باید سعی کنید تا بعد از دریافت خدمات  پارافین تراپی با انجام یکسری مراقبت های ویژه زیبایی و آراستگی پاهای خود را حفظ کنید. در ادامه مطلب به بررسی برخی از مراقبت ها بعد از انجام پارافین تراپی پا خواهیم پرداخت:

شست و شو منظم پا ها:

یکی از عواملی که به حفظ سلامت پاها بعد از انجام پارافین تراپی کمک ویژه می کند، شست و شو منظمه پاها و رسیدگی به نظافت آن ها است. توصیه می شود که هم در حالت عادی و هم بعد از انجام پارافین تراپی پا بعد از استفاده از کفش یا صندل  پاهای خود را با آب ولرم و صابون شست و شو دهید تا از تجمع میکروب و بروز بیماری های پوستی جلوگیری کنید.

استفاده از مرطوب کننده ها و لوسیون های روزانه:

یکی از مزایا انجام پارافین تراپی این است که  نرم و لطیف شدن پوست پا شما می شود و شما برای حفظ این نرمی و لطافت بهتر است تا از مرطوب کننده ها و لوسیون های مخصوص پا که مناسب استفاده روزمره هستن استفاده کنید. با استفاده از کرم های مرطوب کننده و لوسیون ها سلول های پوست پایه شما به صورت منظم آبرسانی تقدیم می شود و شما اش را ترک های پوستی و خشک شدن پوست پا در امان خواهید ماند.

ماساژ دادن پا:

همانطور که گفته شد یکی از مزایا انجام پارافین تراپی پایین است که باعث افزایش گردش خون در پاها میشود، افزایش گردش خون در قلب تغذیه سریع تر سلول ها و دفع  سموم موجود در رگ‌های خونی پا خواهد شد. بعد از انجام پارافین تراپی پا برای تداوم گردش خون منظم در پا ها تغذیه صحیح سلول های پا توصیه میشود تا پاهای خود را فاصله زمانی های منظم در خانه ماساژ دهید.

قبل از انجام پارافین تراپی پا توصیه میشود اگر از داشتن مشکلات پا به صورت جدی و رنج می بری حتماً با پزشک خود در رابطه با این تصمیم مشورت کنید و در صورت اجازه پزشک اقدام به دریافت خدمات پارافین تراپی پا در سالن های زیبایی کنید. همچنین شما می توانید برای دریافت خدمات پارافین تراپی پا در کرج از طریق شماره درج شده با مدیریت سالن زیبایی ما در کرج در ارتباط باشید:09122619790

دیگر محصولات