پدیکور در کرج

پدیکور در کرج از جمله خدمات زیبایی و سلامت مربوط یه پاها است که بصورت تخصصی در کلنیک های سلامت یا سالن های زیبایی ارائه میشود و آقایان و بانوان میتوانند جهت دریافت خدمات مربوط به مکان های ذکر شده مراجعه فرمایند. پدیکور را میتوان یک فرایند تخصصی و حرفه ایی جهت محافظت و بازگرداندن سلامت پاها دانست که با انجام آن پوست مرده پاهای شما ساییده میشود و ناخن های پا شما حالتی آراسته و زیبا به خود میگیرند.

افرادی که از داشتن پوست پا زبر، بیمار های پوستی همانند قارچ پوست و ترک خوردگی پوست، خارش پوست پا، قرمزی پوست پا و درد پا رنج میبرند بعد از صحبت با یک پزشک یا مشاور سلامت جهت دریافت خدمات پدیکور به مراکز ارائه دهنده این خدمات مراجعه کنند و با اناجم پدیکور از داشتن پاهای سالم، آراسته و زیبا لذت ببرند.

اگر شما جزء یکی از ساکنین استان البرز و شهر کرج هستند جهت انجام پدیکور در کرج میتوانید از طریق شماره درج شده با مدیرت سالن زیبایی در کرج تماس حاصل فرمایید:09122619790 همچنین اگر میخواهید در رابطه با سایر خدمات در حال ارائه در سالن زیبایی کرج همانند کراتین مو، ریباندیگ مو در کرج و فشیال پوست در کرج مطلع شوید میتوانید ایجا کلیک کنید.

مراحل انجام پدیکور در کرج

پدیکور جزء یکی از خدمات سلامت و زیبایی مربوط به پاها است که در کلینیک های پزشکی یا سالن های زیبایی در راستا بهبود سلامت و زیبایی پاهای شما ارائه میشود. پدیکور همانند سایر خدماتی که در سالن های زیبایی ارائه میشود شامل یک سری مراحل تخصصی است که در ادامه مطلب به بررسی روش انجام این مراحل خواهیم پرداخت:

پدیکور در کرج آماده سازی با اسکراب:

قبل از شروع انجام پدیکور باید پاها را برای انجام آن آماده کرد، به این منظور که پاها ابتدا باید حدود 15 الی 20 دقیقه در آب گرم یا ورم قرار بگیرند. با قرار گرفتن پاها در آب گرم پوست پا و ناخن های پا از حالت سخت اولیه خارج میشوند و ساختاری نرم تر به خود میگیرند، همچنین لازم به ذکر است که شما میتوانید از اسکراب برام نرم تر شدن پوست پا در مرحله آماده سازی استفاده کنید تا د راین مرحله بهتر به نتیجه برسید.

پاکسازی پا:

بعد از مرحله آماده سازی نوبت به مرحله پاکسازی میرسد، در این مرحله پاها با استفاده از محلول ها و ژل های مخصوص آنتی باکتریال بادقت شست وشو داده میشوند. شست و شو پاها در این مرحله شامل شست و شو کف پا، انگشتان پا و فضای بین انگشتان پا میباشد. برای گرفتن نتیجه بهتر در این مرحله به شما توصبه میشود تا از این فرچه با براش مخصوص جهت از بین بردن کامل زبری و سلول های مرده سطح پا استفاده کنید و آن را بصورت دایره ایی بر روی قسمت های مختلف پوست پا حرکت دهید تا از پوسته شدن قسمت های مختلف پا جلوگیری کنید.

پدیکور در کرج رسیدگی به ناخن ها:

در این مرحله شخص انجام دهنده پدیکور با استفاده از ناخنگیر یا قیچی مخصوص ناخن شروع به کوتاه کردن و اصاح فرم ناخن های پا مراجعه کننده میکند، بعد از کوتاه کردن ناخن ها جهت گرفتن نتیجه بهتر توصیه میشود تا با استفاده از ابزار مخصوص پوست های اضافی اطراف ناخن پا نیز گرفته شوند.نکته قابل توجه در این مرحله که به زیبایی پاها نیز کمک بسزایی میکند این است که بهتر است ناخن ها بصورت مدور کوتاه شوند و از روش مستقیم برای کوتاه کردن آن ها استفاده نشود.

ترمیم و اصلاح پوست:

یکی از مزایا اناجم پدیکور از بین رفتن زبری پوست و تبدیل شدن پوست از حالتی زبر وخشک به حالتی نرم و لطیف است، برای انجام این کار باید پوست پا شما ترمیم و اضصلاح شود که این کار در کلینیک های سلامت یا سالن هایی زیبایی با استفاده از ابزار خاصی انجام میشود.

در مرحله از ابزار هایی همانند فرز نرم یا فایل پا جهت از بین بردن لایه سطحی و زیر پوست پا استفاده میشود، در واقع میتوان گفت با استفاده از این مواد و کشیدن آن ها بر روی سطح پا قسمت سخت و زیر پوست ساییده میشود و در نهایت با از بین رفتن پوست مرده علاوه بر اینکه پاها دارای ساختاری لطیف میشوند بلکه بسیاری از مشکلات پوستی همانند قارچ پوستی، ترک پوستی، قرمزی پوست و خارش از آن ها دور خواهد شد.

ماساژ پاها:

در این مرحله همانند مرحله انجام پدیکور پا، پاها مجددا در آب گرم یا ولرم قرار میگیرند وابتدا بدون هیچ مرطوب کننده یا لوسیون خاصی ماساژ داده میشوند تا آلودگی ها باقی مانده بر سطح پوست یا میان انگشتان پا از آن خارج شود، سپس با استفاده از لوسیون ها و روغن های خاصی پا ماساژ داده میشود که انجام این کار علاوه بر ایجاد لطافت برای پوست پا باعث ایجاد حس آرامش در فرد مراجعه کننده میشود.

کاشت یا لاک زدن ناخن ها پا:

این مرحله یک مرحله اختیاری در بین مراحل انجام پدیکور است؛ اگر شما جزء افرادی هستید که در فصول گرم سال از جمله تابستان عادت به پوسیدن کفش های جلو باز یا صندل دارید و دوست ظاهر پاهای شما کاملا کرتب و آراسته باشد به شما پیشنهاد میشود تا بعد از اتمام مراحل پدیکور اقدام به کاشت و لاک زدن ناخن های پا خود کنید تا زیبایی پاهای شما چند برابر شود.

بررسی مزایا انجام پدیکور

انجام پدیکور همانند سایر خدمات زیبایی و سلامت که در سالن های زیبایی ارائه میشود از مزایا خاصی برخوردار است، خدمات پدیکور همانند سایر خدمات زیبایی و سلامتی که در سالن های زیایی ارائه میشود مشتریان خاص خود را دارد که تعداد این مشتریان به علت افزایش آگاهی مردم در رابطه با مزایا این کار روز به روز در حال افزایش است. در ادامه  مطلب به بررسی از مزایا انجام پدیکور خواهیم پرداخت:

 

l intro 1625766019 300x169 - پدیکور در کرج

زیبایی ظاهر پاها:

یکی از اصلی ترین مزایا انجام پدیکور در سالن های زیبایی بازگرداندن زیبایی به پاها است. در هنگام انجام مراحل پدیکور در سالن های  زیبایی با استفاده از وسایل مختلف لایه سطحی پوست که یک لایه مرده و از آلودگی های مختلف به شمار میرود کاملا تراشیده میشود و از پا جدا میشود و که با انجام این کار پاهای شما بجای داشتن پوشتی زیر و خشک، بسیار نرم و لطیف میشوند.همچنین لازم به ذکر است در هنگام انجام پدیکور علاوه بر رسیدگی به پوست پا، به ناخن های پاهای شما از طریق کوتاه کردن و جدا کردن پوست اضافه اطراف آن ها رسیدگی میشود. بنابراین میتوان گفت شما با انجام پدیکور و رسیدگی به پوست و ناخن های پاهای خود میتوانید از داشتن پاهایی زیبا تر به ویژه در فصل تابستان لذت ببرید.

افزایش بهداشت پاها:

همانطور که گفته شد در مراحل انجام پدیکور در سالن های زیبایی به وسیله ابزار های مختلف سطحی ترین لایه پوست پا ساییده خواهد شد، این لایه به علت تماس داشتن با محیط اطراف محل تجمع آلودگی و انواع میکروب ها و باکتری ها است بنابریان میتوان گفت با جدا شدن این لایه از سطح پوست پا آلودگی هایی که ممکن است باعث ایجاد بیماری های مختلف پوستی از جمله قارچ پوستی شوند از بدن دور خواهند ماند.

همچنین گفته شد که در مراحل انجام پدیکور علاوه بر رسیدگی به پوست پا به زیبایی و سلامت ناخن های پا نیز اهمیت داده میشود، به این منظور که با کوتاه کردن ناخن ها از تجمع آلودگی در زیر آن ها جلئگیری خواد شد و شخص  مجدداً از ابتلا به برخی بیماری پوستی در امان خواهد ماند.

کاهش میزان خستگی:

پاها از جمله اعضا بدن هستند که روزانه کار تقریبا زیادی را انجام میدهند و از آنجایی که وزن کل بدن را در هنگام رفت آمد یا انجام کار های مختلف تحمل میکنند میتواندد به آسانی دچار خستگی شوند و این خستگی بر روی تمامی قسمت های بدن اثر بگذارد.

شما با انجام پدیکور میتوانید خستگی ناشی از رفت و آمد های متعدد یا انجام کار های مختلف را پاها و در نهایت از بدن خود بیرون کنید. در هنگام انجام پدیکور در سالن های زیبایی پاها ماساژ داده میشوند و از کرم و مرطوب کننده های مختلفی برای انجام این کار استفاده میشود، با انجام ماساژ تخصصی پا و استفاده از کرم ها لوسیون های مختلف برای این کار شما بعد از پایان انجام پدیکور هیچ خستگی را در پاهای خود احساس نمیکنید.

تضمین سلامت ناخن های پا:

ناخن های پا به علت قرارگیری در کفش و به علت رفت و آمد های متعد نیازمند مراقبت های بیشتری نسبت به ناخن های دست هستند، زیرا ناخن های پا به علت دلایل ذکر شده به راحتی میتوانند دچار عفونت، ترک خوردگی یا شکستگی شوند یا در مواردی نادر به علت مراقبت نادرست و اسفاده از کفش نامناسب ناخن پا ممکن است وارد گوشت کنار ناخن شود که برای درمان آن فرد باید عمل جراحی انجام دهد.

شما با انجام پدیکور میتوانید از تمامی مشکلات احتمالی ذکر شده در رابطه با ناخن های پا در امان باشید، زیرا در حین انجام پدیکور ناخن های شما با دقت کوتاه و سوهان کشی میشوند و در انتها انجام کار ناخن های سالم و تمیز به شما تحویل داده خواهد شد.

کاهش درد پا:

داشتن پوست زبر، ناخن های بلند و بد فرم و بیماری های پوستی از جمله عواملی هستند که میتوانند باعث ایجاد درد در پاهای شما هنگام رفت و آمد یا انجام فعالیت شوند. در هنگام انجام پدیکور با اعمال ماساژ های تخصصی و استفاده از کرم ها و لوسیون های مخصوص مشکلات مربوط به پاهای شما تا حد امکان درمان میشود و در نتیجه درد پاهای شما تسکین میابد.

لازم به ذکر است که شما برای دریافت یک پدیکور Pedicure تخصصی و بهره مندی از مزایا آن، باید این کار را زیر نظر افراد متخصص در کلینیک های سلامت یا سالن های زیبایی انجام دهید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با دریافت خدمات پدیکور در کرج میتوانید از طریق شماره درج شده با مدیرت سالت زیبایی د رکرج تماس حاصل فرمایید:09122619790

دیگر محصولات