ریباندینگ مو در کرج

ریباندینگ مو در کرج ، قیمت ریباندینگ مو در کرج

ریباندینگ مو در کرج : انجام هرگونه عمل زیبایی روی مو از جمله صافی و رنگ به علت وارد در معرض تماس قرار دادن مو با مئاد شیمیایی و  حرارت در کوتاه مدت یا دراز مدت میتواند باعث آسیب دیدن مو شود که از جمله این آسیب ها میتوان به شکنندگی مو، خشکی مو و به دنبال آن پیدایش انواع موخوره و ریزش مو اشاره کرد.

اما همه این ها دلیل های قانع کننده ایی نستند که بتوانند فرد یرا از انجام یک کار زیبایی که به وسیله انجام آن تا مدتی حس بهتری نسبت به خودا پید میکند پشیمان کنند زیرا میاتوان گقت که در اکثر مواقع روش هایی در کنار روش های اصلی وجود دارند که بدون ایجاد آسیب همان نتیجه را به مشتری ارائه می دهد.

کراتین در کنار مزایا بیشماری که دارد دارای یکی از معایب نیز هست و در این معایب اگر مشتری مراقبت های لازم بعد از کراتین را انجام ندهد میتواند باعث وارد شدن آسیب جدی به موهای خود شود. با وجود همه این ها افرادی وجود دارند که داشتن موهای وز و نامرتب آنها را کلافه کرده.

اگر شما هم جز این دسته از افراد هستید و دوست دارسد لذت داشتن موهای صاف و شلاقی را با کمترین آسیب تجربه کنید میتوانید جهت دریاف خدمات ریباندینگ مو  با سالن زیبایی ما در رابطه با ریباندینگ مو در کرج در تماس باشید .

متخصصان ما در سالن زیبایی کرج از شنبه تا پنج شنبه از ساعت 10 صبح الی 18 بعد از ظهر آمادگی پاسخگویی به سوالات شما در رابطه با ریباندینگ مو در کرج را دارند.

ریباندینگ مو چیست؟

ریباندینگ مو همانند کراتین مو در کرج و گلت از خدمات ارائه شده جهت صافی دائمی مو میباشد. فرق ریباندینگ با سایر این این روش ها در کمتر بودن ضرر آن و نتیجه دهی بهتر آن است. از نظر متخصصان زیبایی و مشتریان میتوان گفت این روش علاوه بر کم خطر بودن و داشتن عوارض بسیار جزئی و کم یکی از بهترین روش های صافی مو بشمار می آید.

اگر نگاهی به جنس موهای افراد بومی ژاپن بیانداریم متوجه این میشویم که آنها دارای موهای بشدت صاف و براق میباشند و از آنجایی که ریباندینگ میتواند موهای شما را به همان اندازه صاف و درخشان کند به آن صافی ژاپنی نیز گفته میشود.

همچنین لازم به ذکر است که ماندگاری ریباندینگ مو یا صافی ژاپنی در صورت انجان دادن مراقبت های آن دائمی است و شما بعد ازذشرد ریشه موهایتان تنها باید ریشه آن را مجدد ترمیم کنید.

مزایا ریباندینگ مو:

از مزایا ریباندینگ مو میتوان به موراد زیر اشاره کرد:

  1. صاف و درخشان کردن دائمی موها
  2. عدم نیاز به صرف زمان طولانی برای مرتب کردن موها
  3. حالت پذیری آسان موها

مراحل انجام ریباندینگ مو

شستن مو ها:

برای این کار در مرحله ابتدایی انجام ریباندینگ مو های شما شست و شو میشوند که برا ی انجام اینکار نیازی به استفاده از شامپو ها و نرم کننده های مخصوص نیست و تنها استفاده از یک شامپو ساده کفایت میکند.

خشک کردن مو با باد ملایم:

بعد از شست و شو مو ها باید مو ها مواد  گذاری شوند اما برای اینکه مواد ریباندینگ بهتر جذب مو شوند بهتر است تا مو ها شما بعد از شست و شو کاملا خشک شوند. خشک کردن مو های شما در سالن های زیبایی معمولا توسط سشوار  با باد ملایم انجام میشود.

تقسیم بندی مو:

برای اینکه مواد گذاری و سپس اتو کشی مو های شما با دقت هرچه تمام تر انجام شود، موهای شما قبل از مواد گذاری دسته بندی میشود. دسته بندی ربطی به حجم و اندازه مو های شما ندارد و شما ندارد و مو شما با هر حجم و اندازه قبل از موادگذاری دسته بندی میشود.

موادگذاری:

بعد از شست وخشک کردن مو ها حالا نوبت به مواد گذاری دسته های مو میشود. در این مرحله مو ها بعد از مواد گذاری باید حدود 20 الی 30 دققیه استراحت کنند. در مرحله استراحت مو ها معمولا آنها را با کیسه نایلونی و حوله میپوشانند.

بعد از استراحت برای تثبیت بهتر مواد روی مو ها مجدد آنها را مواد گذاری میکنند و بعد از استراحت دوباره مرحله بعدی آغاز میشود.

اتو کشی مو:

تقریبا میتوان گفت آخرین مرحله انجام ریباندیگ مو اتوکشی است. اتو کشی دسته ها کوچک مو بعد از مواد گذاری و استراحت به این دلیل صورت میگیرد که مواد کاملا به خورد مو های شما برود. در واقع بیتشرین تاثیر ریباندیگ روی مو ها در این مرحله است

تفاوت بین کراتین مو و ریباندینگ مو

اگر چه کراتین مو و ریباندنیگ مو هر دو جهت صافی مو مورد استفاده قرار میگیرند اما دارای یکسری از تفاوت هایی هستند که در جدول زیر به آنها پرداخته ایم.

ویژگی ها و کاربرد هاکراتینریباندینگ
ماندگاریدر صورت رعایت مراقبت ها بین 6 ماه الی یک سالصافی دائمی، تنها نیاز به ترمیم ریشه مو
اسفاده از مواد شیمیاییدارددارد
خاصیت درمانیدارد و باعث ترمیم مو های آسیب دیده میشودندارد
هزینههزینه به نسبت مناسبهزینه بالا تر نسبت به کراتین مو
امکان رنگ کردن مو بعد از صافیمشکلی در این رابطه وجود ندارددارای محدودیت

هزینه انجام صفر تا صد ریباندینگ مو در کرج

هزینه ریباندینگ مو اول از همه به تعرفه ارائه شده برای خدمات زیبایی به مراکز زیبایی سپس حجم مو های شما میتواند بیشترین تاثیر را در پرداخت هزینه ریباندینگ مو داشته باشد. هرچه حجم مو های شما بیشتر و بلند تر باشد مواد مصرفی و کار متخصص انجام ریباندینگ روی مو های بیشتر است و این باعث افزایش هزینه میشود.

محل قرارگیری سالن زیبایی مد نظر شما و تخصص آرایشگر در ریباندینگ مو شما از دیگر عومل تاثیر گذار در هزینه ریباندینگ مو است. برای دریافت مشاوره تخصصی در رابطه با نوع مو هایتاهن و انجام ریباندینگ مو در کرج با ما در تماس باشید

مراقبت های بعد از انجام ریباندینگ

بعد از انجام ریباندینگ مو، برای ماندگاری برای اینکه حالت اولیه موهای شما همانند روز اول حفظ شود بهتر است یکسری از مراقب ها را انجام دهید.

جلوگیری از مرطوب شدن موها تا 72 ساعت:

بعد از انجام ریباندینگ مو، موهای شما باید تا 72 ساعت قرنطینه شود. قرنطینه موها به این منظور است که شما تا سه روز نباید در معرض زطوبت قرار بگیرد. جلوگیری از مرطوب شدن موها تا سه روز به برای این دللی است که در این دلیل است سه روز طول میکشد تا ساختار ریباندیگ روی موهای شما تثبیت شود یا به اصطلاحی جا بیافتد.

مرطوب یا خیس شدن موها باعث میشود تا موارد ریباندینگ زودتر از زمان موعد از روی موهای شما پاک شود و آن تاثیری که باید را نداشته باشد.

ممنوعیت بستن مو یا استفاده از اکسسوری های مو:

شما به این دلیل ریباندینگ مو را انجام میدهند که مو شما از حالت موج دار، فر یا وز به صاف تغییر حالت دهد. بعد از انجام ریباندیگ مو، موهای شما تا 72 ساعت در تغییر پذیر ترین و شکننده ترین حالت خود قرار دارد. اگر شما از کش مو یا انواع اکسسوری های مو همانند تل یا گیره سر استفاده کنید رد آنها بر روی موهای شما خواهد ماند.

بنابراین بعد از انجام ریباندینگ مو تا 72 ساعت علاوه بر اینکه باید از مرطوب و خیس شدن مو های خود جلوگیری کنید باید از بستن آنها نیز اجتناب کنید تا مو های شما تغییر حالت ندهند.

از شامپو های بدون سولفات و ماسک مو استفاده کنید:

برای شست و شو موهای خود بعد از انجام ریباندینگ مو بهتر از شامپو های بدون سولفات استفاده کنید. اگر دسترسی به شامپو های بدون سولفات ندارید یا موهای شما به شما های بدون سولفات واکنش نشان میدهد و دچار ریزش میشود میتوانید از شامپو بچه نیز استفاده کنید.

همچنین برای نرم شدن بیشتر موهایتان بهتر از در هر بار شست و شو مو های خود را با ماسک مو های داخل حمام ماساژ دهید.

جلوگیری از رنگ موها:

بعد از انجام ریباندینگ مو بهتر است از تماس مواهد شیمیایی با مو هایتان جلوگیری کنید. سعی کنید مو های خود را تند تند و پشت سر هم رنگ نکید. ساختار شیمیایی رنگ علاوه بر اینکه باعث از بین رفتن تاثیر ریباندیگ مو میشود میتواند باعث ریزش،وز شدن و آسیب رسیدن به ساختار اصلی مو شود.

اگر علاقه به رنگ کردن مو دارید بهتر است این کار را در فواصل زمانی طولانی حداقل 6 ماه انجام دهید تا مو های شما از آسیب در امان باشد.

شست و شو مو ها با آب سرد:

یکی از عواملی که باعث میشود بعد از انجام ریباندینگ تاثیر آن تا مدت زمان زیادی همانند روز اول باقی بماند، حفط رطوبت مو است. برای اینکه همواره مو هایی مرطوب داشته باشید بهتر است در هر بار استحمام مو های خود را با آب سرد بشویید تا با بسته شدن منافذ مو در اثر برخورد آب سرد با آنها منافذ مو های شما حفظ شود و تاثیر ریباندینگ تا مدت زمان زیادی روی مو های شما باقی بماند.

علاوه بر موارد گفته شده عواملی همچون استفاده از رو بالشتی مناسب، تمیز نگه داشتن پوست سر و داشتن رژیم غذایی درست در سلامت مو های شما و متندگاری ریباندینگ مو تاثیرگذار است.

اگر به دنبال صافی دائمی مو های خود هستید با خواندن مزایا ریباندینگ مو دیگر جای شکی نیست. همین امروز با سالن تخصصی ریباندینگ مو در کرج تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما درباره هزینه های ریباندیگ مو بهرمند شود.

دیگر محصولات